Saturday, May 9, 2009

Waving Goodbye To The Fellows

Entah kenapa hari ini aku seperti mahu menulis entri aku di dalam Bahasa Melayu sepenuhnya *mungkin bukan lah seratus peratus*. Mungkin agaknya kerana terpengaruh dengan blog-blog mereka yang sering aku lawati yang menggunakan Bahasa Melayu sepenuhnya kelihatan bersahaja dan menarik. Blog ini sering memberi aku inspirasi yang baru di dalam gaya penulisannya. Sangat bersahaja, sempoi dan cool. Dan sebenarnya entri kali ini bukan lah mahu menceritakan pasal blog yang sering aku lawati atau apa-apa yang berkenaan. Aku cuma mahu mengucapkan Byebye kepada kehidupan aku sebagai blogger kerana mungkin selepas ini aku tidak boleh mengaktifkan diri aku dengan dunia blog ini lagi disebabkan jadual aku sebagai pelajar matrikulasi yang sememangnya tidak dapat dinafikan lagi memang susah dan sangat fakap =,=" Dan mungkin juga aku akan meng-update entri aku seperti sedia kala kerana kuliah hanya sampai petang, malam masih boleh ke perpustakaan dan menggunakan wifi, kahkahkah *itu pun kalau connection nya tak lembab tahap dewa -_-* Jadi selepas ini tiada lagi konsep 'online sampai lebam' dan 'pasang aircond semasa tidur'. Mungkin kehidupan di matrikulasi tidak lah seteruk mana seperti apa yang aku bayangkan kan? *sedapkan lah hati aku sikit, please please* Okay, cukup kot, takut-takut nanti aku berubah fikiran pula untuk ke MMU kahkahkah *kill me for that* Mata aku sudah terasa amat berat, dan semua pakaian-pakaian pula masih belum dikemas. *Bagus lah tu Ieka, hadap lah lagi laptop ini 24 jam ya* Dengan ini secara official nya aku mahu meng-away kan diri untuk seketika. Insyaallah, aku akan update jika ada waktu :)

5 comments:

  1. all the best for you sayangg!!!!! looking forward to meet u later when i get my ass bck in msia this sept!!

    ReplyDelete
  2. ur friends wud prolly be anxious for ur updates, so try ur best to keep them updated thru ur blog aite :)

    ReplyDelete
  3. Mya : yeyyy! nanti balik calling-calling i tau :DD kita pegi hookah-hookah ;)

    Aiman : for sure I will, if I have free times, I will keep on updating, no worries :)

    ReplyDelete